peachie

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jannike Markebro - 28 augusti 2010 12:13

Morsning Korsning!


Det var ett tag sedan man skrev något här. Kände att det kanske var dags. :) Igår var det Matfestivalen med Ice. Där träffade vi bland annat Peter, Erik, Sebastian mm.. Och vi träffade också Josse, Jossan och Ewe. En Hampus hittade vi också :) Hade riktigt kul idag, skulle va kul att dra dit idag igen...men det går inte för ikväll är det tjejkväll som gäller ^^ Då kommer Ice, Bori, Emma och Josse hit! :D får se vad som hittas på. :P Film blir det i alla fall...får se om vi kan grilla..men det verkar inte så nu. :/ Men det blir nog bra...funderar på om vi kanske ska ta tacos istället (A) Men vet inte :P Känns som om det skulle varit lite mer planerat i så fall så att man kunde dela upp vad alla skulle ta med sig. :P Men men, hoppas det inte regnar ikväll :P


Veckan har gått till att packa. :) Imorgon flyttar jag och på måndag börjar skolan :) Det ska bli kul! KARLSTAD HERE I COME! WATCH OUT! XD


Vad jag kommer att sakna er alla!!! <3 Speciellt Ice, Bori och Emma!  <3

Kommer sakna långprommenaderna med Ice och Bori, och de spontana filmkvällarna jag och Ice har haft i sommar!  <3 Älskar er tjejer ni kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!!! <3<3<3<3


Puss och Kram till er alla! <3 Vi får se när jag slänger upp något nytt inlägg. :P Kommer inte att ha internet de första veckorna, förutom på skolan. Så om ni vill få tag på mig så får ni ringa eller smsa. :P

Av Jannike Markebro - 10 augusti 2010 23:03

...har firat Emma tillsammans med Sis och Lena! Blev en rolig kväll ^^ det får vi göra om tjejer! :D


Imorgon blir det bio med Hjärtat! Det behöver både hon och jag ^^ ännu en trevlig kväll tillsammans! :D Bara för att Isabell betyder massor för mig så ska jag överraska henne med en sak ;)


Puss och hej!

http://ladychameleon.com.au/wp-content/uploads/2009/06/18860735.jpg
Av Jannike Markebro - 8 augusti 2010 17:05

I fredags vid halv 6 bar det iväg bort till Ice för att ha en filmkväll...blev inte så mycket film, det blev en skönhetskväll istället ^^ Vi testade att göra vax...men det gick inte så bra... :/ tror vi lät det koka för kort stund. Vi gjorde en ansiktsmask av havregrynsgröt...det var en speciell känsla... x) Men det var skönt :P Sen så bestämde sig Ice för att eftersom inte vaxningen inte gick så bra så skulle vi raka benen istället :/ Vilket var en dum idé då jag lyckades skära mig tre gånger.. Den tredje gången så skar jag bort en bit hud och det blödde massor så då la jag ner... halva vänstra benet var rakat och andra halvan inte xD Tur att jag inte hade rakat högra än då :p


Igår så bar det iväg till Ice igen fast vid kvart i 8 istället. Kvällen började med att vi sminkade oss och gjorde oss i ordning inför Olstorp ^^ När vi sen kommit till Olstor vid 22 var det inte så mycket folk. Men en timme senare var det knöka fullt xD Men kul är ju det ^^ Vi träffade två roliga och snygga pöjkar som vi stötte på titt som tätt hela tiden. :)


Även idag kommer kvällen delvis spenderas med Ice ^^ När hon kommit hem från en cykeltur med sin mor (de skulle leta lite svamp också) så ska vi ut och gå en långprommenad ^^ Så vattenflaska ska förberedas snart och lägga i kylen ^^ Får se när vi kommer hem :P


Men nu ska jag ta och äta lite. :) Mamma har gjort soppa ^^ Och jag har varit duktig och städat mitt rum ^^


Pözz och Kram    

Jannike

Av Jannike Markebro - 2 augusti 2010 14:37

....med VÄRLDENS BÄSTA VÄN! Som sagt imogon så skall jag och Isabell (Ice) göra Göteborg osäkert ;) Vi ska gå på liseberg tänkte vi ^^ Ska spela bort lite pengar på de olika stånden. :P Hoppas på att jag vinner något ^^ Men men, har fortfarande inte fått tillbaka lusten att blogga....tänkte vara lite snäll och slänga upp ett litet inlägg i alla fall :


Hej hopp stövelpropp xD

Presentation


Jag är en tjej på 20 höstar, som är född och uppvuxen i Moholm, Västra Götaland. Jag pluggar nu till Lärare i Karlstad. I min blogg skriver jag om min vardag, mina familj och vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards