peachie

Alla inlägg under maj 2013

Av Jannike Markebro - 17 maj 2013 23:34

Hej på er!

Var ett tag sen jag skrev senast å på denna tiden har det hänt mycket! :) Som bland annat har jag knappt 1½ termin tills jag tar examen. Jag har hittat min äkta hälft å blivit sambo tillsammans med han och tre helt underbara katter :) Sen skall systra mi ha barn i juni så tiden har flugit fram de senaste åren.

Känns som om det inte var längesedan jag stod där på student-flaket och firade tillsammans med min klass att vi tagit gymnasieexamen! Det är snart på pricken 3 år sedan och känner att jag har hunnit göra en hel del som gjutit mig till den jag är idag. Till att ha funnit vem jag är och vad min passion är! :) När jag står där framför klassen och undervisar då mår jag helt underbart! Visst att det är nervöst å så. Men det kommer ju bli annorlunda när man har sin egen klass istället för att gå in några timmas bara som vikarie.

Hoppas allt är bra med er fina läsare! Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards