peachie

Alla inlägg under maj 2012

Av Jannike Markebro - 19 maj 2012 19:35

 

Den gamla headern



Den nya headern. Rätt nöjd faktiskt :)


Av Jannike Markebro - 19 maj 2012 18:07

Ska iväg och fira en av utbytesstudenterna senare, så sitter nu här och avnjuter en kall cider :) tänkte bara slänga upp några bilder :)


         

Före sminkning      Efter sminkning       Glad, partysugen och lycklig tjej!

& hårfix                & hårfix

Av Jannike Markebro - 7 maj 2012 18:30

Har nu påbörjat min femte och sista vecka, har varit underbara veckor och känner att jag fått mer kött på benen. Hr fått göra det jag velat och känns mig mogen för. Så nästa vecka blir det tillbaka till universitetet och träffa alla klasskompisar igen, som också ska bli galet kul :-)Nu sitter jag i soffan hemma och kollar på hockey-Vm Tjeckien-Norge. Tänkte sätta mig och läsa lite innan Sverige-Danmark börjar spela kl. 20.


Hittat en fantasyserie på hittills tre böcker, som jag tycker väldigt mycket om. Järnkonungen av Julie Kagawa. Handlar om en tjej vars pappa försvann när hon va 6 år gammal. När hon är 16 år har hennes mor gift om sig med en annan man och de fått en pojk som nu är fyra år gammal. Det börjar hända massor av konstiga saker och hennes bästa vän är inte den hon tror att han är. Hon åker till en annan värld för att hitta sin lillebror som blivit utbytt mot en utbyting och saker hon aldrig kunnat gissa händer. Alver, troll, jungfrur, bäckahästar och andra fantasifigurer möter hon på sin resa.Puss å hej!// Jannike

Ovido - Quiz & Flashcards