peachie

Alla inlägg under december 2011

Av Jannike Markebro - 11 december 2011 20:28

Hej alla!


I torsdags var det ju som sagt hockey, och Färjestad vann med 6-3 mot AIK :D Vi hade bra platser nära klacken :)


   


I fredags så åkte vi till Linnéa i Grums, för hon fyllde 20 igår. Så vi firade henne lite. Vi åt tacos, kollade idol, lyssnade på lite nostalgi låtar från 90'talet och sjung Sing Star.

 

Jag och Linnéa sjunger :)


Lördagen som jag sagt bestod av tjejmiddag med Jennie, Emma och Carro :) Vi åt tacos och spelade 'Helt Hysteriskt' och sen frammåt halv 11 så tog vi oss in mot stan för att gå ut på Ankan. När vi kom dit var det mest 35+are....men frammåt halv 12 så droppade det in mer och mer yngre folk också. Det var en kille som följde efter oss hela kvällen...eller rättare sagt Jennie...men var på andra också..tillslut fick en killkompis till mig från nollningen nog och gick och sa till en av vakterna, som pratade med denne kille..en halvtimma senare så ser vi honom bli följd ut av samma vakt.

Emma, Jennie och jag! Redo för utgång! :D



      

Jag och Jennie! :D           Jag och Emma! :)    Emma och Jennie- The princess's! :D


 

Girls just wanna have fun!! :D


     

Våra outfits :)


   

Vi kan var väldigt söta :)


     

Men vi kan även se ut som tokar!

Jennie, I love that picture on us!! :D       


Thank you girls for a amazing evening! We have to do it again!! :D   





      

XOXO

Jannike

Av Jannike Markebro - 6 december 2011 16:42

Hade tänkt att komma igång med träningen idag så jag får ordning på min krupp lite, stärker upp vissa muskelgrupper mm....men vaknade med feber, ont i halsen och huvudvärk idag... :/ och imorgon kommer syrran och stannat till på torsdag :) Skall bli mysigt att ha henne här! :D och på torsdagkväll blir det att gå till Löfbergs Lila Arena och kolla på Färjestad när de möter AIK tillsamman med den grymaste av dem alla, nämligen Jennie! :D och tänkte komma igång med träningen på fredag istället. Så i fortsättningen så kommer jag nog skriva mest om det...men man vet aldrig. Kommer lägga upp två bilder nu på hur jag ser ut kroppsmässigt och sen kommer jag lägga upp två ungefär likadana om ett halvår så får vi se om det blivit någon skillnad.


XOXO
Jannike


 

Så där...framifrån och ifrån sida.


 
Och en bild på hur jag såg ut i fredags när jag och Jennie gick till Ankan :)

Ovido - Quiz & Flashcards