peachie

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jannike Markebro - 9 oktober 2011 23:06

Förrätten...Dock kom ju lilla jag på att jag på att jag skulle ta kort på den efter att ha ätit upp hälften, men men det får duga. Räkstuvning i tarteletter med sallad till.

 

Lövbiff med kroketter, rödvinssås och sallad till huvudrätt. Dock glömde jag ta kort på efterrätten :P

 

Ida äter av huvudrätten. :)

    

Vår drink som vi gjorde i ordning, Sprite, schweppes (tropical?), baccardi och en limeskiva. Idas drink gjodres helt alkoholfri ;) 

Närbild på drinken. 



XOXO
Jannike


Av Jannike Markebro - 8 oktober 2011 10:23

Idag ska jag till min underbara vän Emma och ha en mysig kväll tillsammans med henne, tre-rätters, cider och massa goda drinkar. Kommer att bli helt underbart! Har inte träffat bara henne på evigheter. Bilder och ett nytt inlägg kommer troligen imorgon. Ha det bäst tillsvidare.


XOXO

Jannike

Av Jannike Markebro - 7 oktober 2011 18:40


Just wanna say that you are perfect just the way you are! You mean a lot for me! I don't know if you're gonna read this but I hope that. No one can modify or replace your place in my heart. It's yours forever even if you don't think that you're not worth it anymore. You're always gonna be my best friend. A lots of hugs to you!   

Presentation


Jag är en tjej på 20 höstar, som är född och uppvuxen i Moholm, Västra Götaland. Jag pluggar nu till Lärare i Karlstad. I min blogg skriver jag om min vardag, mina familj och vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards