peachie

Alla inlägg under juni 2011

Av Jannike Markebro - 28 juni 2011 09:14

Ligger i pojkvännens soffa och kollar på tv. Längtar tills han slutat jobbet...vilket är vid sex. Så ska han stänga butiken mm, då han aggerar butikschef då den ordinarie har semeste så då kommer han hem ungefär vid halv 7. Så dagen ska jag spendera genom att tvätta och packa. Imorgon kl. 21.39 ska jag ta tåget till Karlstad. Har ett byte på två timmar i Hallsberg sen är jag framme 11.30, då ska jag upp till lägenheten, städa lite och så för på fredag vid ca halv två så kommer min moster Sara för hon ska följa med mig på en kompis bröllop på lördag. Så fredagen blir förmodligen relativt lugn. Sen åker vi hem till Moholm på söndag och där blir jag i en knapp månad då det bär av iväg hit upp igen i slutet av juli.


Kramar till er alla!

Av Jannike Markebro - 22 juni 2011 20:50

Är med i Nelly.com's tävling om att designa höstens klänning.


http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=sqbBq7WYHuswSV1sjoxZTejJn1hPUkkDP0E45YRBI8vbSjHzM5
Od#Gallery


Länk till mitt bidrag. Rösta gärna. :)

Av Jannike Markebro - 4 juni 2011 17:25

Får ursäkta mig åter igen får dålig uppdatering. Men har inte direkt haft någon motivation till det. Och jag kan inte heller lova att jag ska bli bättre, men jag kan försöka. Men har ni inte hört något från mig på ett tag så har jag troligen fastnat på en filt ute i solen.


Sitter nu brevid min allt för söta pojkvän som äter kakor och turkisk peppar. :)
Idag har jag inte gjort så mycket. Legat lite ute i solen och läst, varit och hadlat. Lagat mat som en tok, har nämligen gjort trerätters åt mig och Jens. :)


Förrätt: rostad macka med skinka, grädde,

räksallad, gurka och paprika och till det lite sallad.

Varmrätt: Köttfärsås och spagetti och en liten sallad.

Efterrätt: Chokladpudding med grädde.


Detta vart riktigt gott, och jag blev jättenöjd med köttfärsåsen och spagettin. :)

Gjorde det för att det är sötens favoriträtt. :) Och han tyckte supermycket om de :)


Nu ska vi fundera ut vad vi ska hitta på ikväll. Har nämligen inget planerat. Jag själv är lite sugen på att gå ut på krogen.

Ovido - Quiz & Flashcards