peachie

Alla inlägg under juli 2010

Av Jannike Markebro - 27 juli 2010 11:08

...efter att jag varit med Ice i stan. :P Åker direkt till Veronica sen. Så kommer inte kunna blogga förrän jag kommer hem. Hoppas det är lugnt. Vet inte när det blir dock. förmodligen söndag/måndag nån gång. Hoppas allt är bra med er!


Puss och Kram Jannike  

  Todays outfit! :)

  Jag och pappa vaskar guld på High Chaparral. :)   Indianernas uppvisning. :) Helt otroligt hur han skulle veta hur han skulle trä på sig ringarna :O Har fler bilder. Får se om jag orkar ladda upp någon dag.

Av Jannike Markebro - 24 juli 2010 13:30

Idag är jag på besök på Karlstads Universitet, för de har Öppet Hus! :D Så just nu går jag runt där inne och kollar in min blivande skola! :D  Eller ska man säga min skola i och med att jag kommit in :O Aja skit samma :P Ska åka till Elisabeh också, farmors syster och se på rummet jag ska bo i! :D


Ha det Bäst folket! Pözz och Kram! <3

Av Jannike Markebro - 23 juli 2010 11:30

Ska hissa två låtar idag tänkte jag! :D

Det blir Salem Alfakir - Keep on Walking

Och Lena Meyer-Landrut med låten Satellite




Tänkte att ni ville ha något upplagt under tiden som jag inte orkar med att blogga...blir till hösten igen! Pözz <3

Av Jannike Markebro - 23 juli 2010 01:08

....men jag orkar bara inte just nu. Händer inte så mycket heller så känns inte värt att lägga upp något. Var hos min moster i Falköping från måndag kväll till torsdag morgon. Tog tåget till Göteborg... Där jag spenderade dagen tillsammans med Joakim. Tack för en trevlig dag! :D


Aja, nu ska inte jag tröka ut er något mer.


Pöss och Kram

Jannike

Av Jannike Markebro - 12 juli 2010 13:15

 


Nu trallar jag förmodligen runt inne på IKEA! :D Kommer att ta kort på det jag köpt sen så får ni se. Ha det bäst! <3

Av Jannike Markebro - 11 juli 2010 09:00

 


Nu är jag på väg till High Chaparall ^^ Är förmodligen ungefär utanför falköping vid denna tiden. Vet inte hur många det är som är vakna vid denna tiden. :P

Av Jannike Markebro - 10 juli 2010 21:00

...sitter nu inne i biosalongen med moster, troligtvis med massa popcorn och dricka ^^ Hoppas ni har det minst lika bra som jag har det nu! ^^ Kanske kommer ett inlägg sen när jag kommit hem till min moster om hur filmen var ^^ Men vi får se.


Ha det bäst så länge.

Puss och kram alla eran Jannike ^^

Av Jannike Markebro - 10 juli 2010 14:24

...och hon vilar, inte direkt så många roliga personer inne som man kan prata med.. :/ Så ja, här sitter jag och har tråkigt. tänkte ta ett kort med webbkameran så ni kunde så hur trök jag har eller något.. men men hittade inte hur man startade den...så det blev inget. ni får nöja er med några av de bilderna jag tog förut och inte la ut ;)


Ha det Bäst! Puss<3




Hade inte laddat upp dem hit...så ni får nöja er med denna ^^   

Ovido - Quiz & Flashcards