peachie

Alla inlägg under november 2010

Av Jannike Markebro - 25 november 2010 07:53

Vaknade tidigt då jag la mig tidigt igår. så nu blir det slösurfning en liten stund. sen så ska jag starta på punkt ett på dagens planer.


  1. Skriva på Forskningsarbetet
  2. Städa undan det värsta
  3. Mer plugg (skriva)
  4. Stan med min gullunge Andréa
  5. Hem till Andréa (hon ska tvätta)
  6. "Förfest" framför Andréas TV och äta lite.
  7. Andréa fortsätter att tvätta
  8. Ta bussen ner till Stan
  9. Gå och dansa på tempel
Av Jannike Markebro - 2 november 2010 21:50

Vet att jag varit dålig på att uppdatera..men har inte alls haft någon lust till att blogga...men det kommer kanske tillbaka så småningom. :) Tänkte bara tala om att jag är hemma i Moholm nu ett par dagar, fram till fredag för att vara exakt. :P


Puss och kram <3


Två bilder från Halloweenfesten lördagen den 30/10 kommer nedan :P


 

Jag som Boy George :) Likt? :P


 

Johan som Hulken :P

Ovido - Quiz & Flashcards