peachie

Alla inlägg under november 2011

Av Jannike Markebro - 13 november 2011 13:03

Denna vecka gick fort. Han träffa min kusin Tanya och guddotter Natasha i tisdags och han även träffa Mattias :) Sen på torsdagen så var jag med min Tanya och Natasha igen, lagade mat och myast :) Sov över där så på fredagen behövde jag inte gå upp förren kvart i sju istället för tio över sex för att hinna till min VFU-plats ^^ Fredag kväll spenderades ihop med mamma och pappa, vi kollade på film och åt pizza :) Och igår åkte jag till min moster och hade en mysdag och stannade där till ca 10 imorse då vi åkte till farmor och farfar så jag fick träffa min kusin Ellen. :) Fick massor av mysiga kramar! :)


Nästa vecka blir det:


  • VFU, där jag ska hålla i olika lektioner :P
  • Träffa Tanya och Natasha
  • Förhoppningsvis träffa Anna
  • Kanske träffa Mattias
  • Sara ska toppa mitt hår
  • På lördag gå på Breaking Dawn med mamma, pappa och Ammi! :D
  • Sen lägger jag resten av tiden åt ödet :P


Tänk på du lever bara en gång ;) HAVE FUN!


XOXO

Jannike

Av Jannike Markebro - 7 november 2011 21:50

Senaste tiden har jag fått mycket mer energi till att orka engagera mig helt i skolan och även annat på fritiden. Nu idag så började min första praktik dag och det har varit jätteroligt. Min handledare är trevlig och bra och klassen jättemysigt :) Så kommer att trivas tror jag. :) Sen när jag kommer tillbaka till Karlstad så ska jag komma igång med träningen ordentligt, skaffa träningskort på livskraft på Uni, och träna massor tillsammans med Jennie :) Och det är jag verkligen taggad inför, längtar faktiskt till det. Nu skall det bli ordning på min kropp, min rygg skall stärkas upp och även min mage så jag slipper ha så ont som jag har just nu. Tror den resterande delen av året kommer bli bra! Den 26 november skall hela familjen ner till Jönköping och "julhandla" lite. Och jag ska få träffa min helt fantastiska vän Andréa!! :D LÄNGTAR!


Skriver mer en annan dag.


Ha det bäst!


Hakuna Matata,

Jannike

Ovido - Quiz & Flashcards