peachie

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jannike Markebro - 23 augusti 2011 20:12

Ska snart starta en film som jag och älsklingen var och hyrde. Så blir mys och bara lugnt ikväll. Imorgon blir det att packa för fullt och välja vad det är jag vill ha med mig hem mm.. har för mycket för att det ska få plats.. på torsdag så 21.39 går tåget till Skövde. Slipper byta som tur är och är framme 09.27 på fredag morgon så hämtar pappa upp mig där.


Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer i helgen. Ska troligtvis träffa Emma på fredag en sväng vilket fall..Sen ska jag tvinga mamma köpa en kebabtallrik åt mig från Tidans Pizzeria! Sen på söndag bär det iväg till Karlstad då kursen börjar på måndag...suck...:( Vill inte riktigt..vill va kvar här uppe..men det får gå tills vidare i alla fall.


Aja, ni får ha det bäst tills nästa gång jag orkar skriva. Blir ju inte så ofta. Nu blir det film för mig.


Puss & Kram
Jannike

Ovido - Quiz & Flashcards