peachie

Alla inlägg under september 2010

Av Jannike Markebro - 24 september 2010 16:09

DAGENS HISS GÅR TILL Seconhand Serenade med låten Your Call!


DAGENS DISS GÅR TILL Folk som stör sig på mammor som ammar på offentliga platser!

Av Jannike Markebro - 24 september 2010 15:47

...till mor och far. Sitter på tåget till Töreboda, där jag blir upphämtad av min familj ^^ Inte speciellt roligt att åka tåg själv. :/ Nu ska vi stå stilla en stund i Hasselfors för att vi ska kunna möta ett tåg. Andra gången sen vi lämnade Karlstad. Aja, ska kliva av tåget om en si så där 40 minuter :P


Har inte något vettigt att skriva just nu heller så ni får en bild att kolla på tills nästa gång ;)


  Jag på tåget. Har min kavaj på mig som jag köpte för två veckor sedan (A)

Av Jannike Markebro - 11 september 2010 09:10

Hej på er alla, känner att jag är dålig på att blogga...men suget har inte kommit tillbaka än. Mina två första veckor här i Karlstad har varit jättebra :) De nya vännerna är roliga och trevliga och min nollegrupp är helt underbar! Hela LÄSK är fantastisk och våra generaler grymt snälla! Jag måste bara få säga tack för att jag fått vara med :)


Ikväll är det avslutning och det görs genom en sittning på Nöjesfabriken, Tema: Disney..vilket har varit hela nollningens tema. Min nollegrupp heter Kapten Krök, vi fick filmen Peter Pan :) ikväll blir det spex och pizzabuffé :) Och jag ska klä ut mig till en kanin, Andréa ska va sjöjungfru, Linnéa ska va katt och Jessica skulle nog va sjörövare.


Kl 13 så skall jag och Linnéa till Andréa och göra oss i ordning för kvällen. kl 15 ska vi va hos vår fadder Viktor och förfesta :) Sen 17.30 tar vi bussen till stan :P


Det var allt för mig denna gången :) Puss och kram till er mina bloggläsare! <3

Ovido - Quiz & Flashcards