peachie

Alla inlägg under april 2011

Av Jannike Markebro - 14 april 2011 13:54

Sitter här i min lägenhet helt ensam....lyssnar på musik och i brist på annat så tänkte jag att jag slänger upp ett inlägg...Det var ju ett tag sedan jag bloggade. Men nu när solen kommer fram så kommer även motivationen till att skriva fram.


Hoppas på att få besök om inte allt för lång stund. Skulle behövas :) Behöver nog prata av mig lite.. :P Och vad är då inte bättre än en riktigt god vän. Trots att vi bara har kännt varandra i tre veckor så kan man prata om allt! :) Riktigt härligt, en trevlig pöjk det :)


Annars idag så har jag studat lite, har gjor klart en inlämning som ska in imorgon, har även skickat in den. Sen vid 16 så har jag omquiz...hoppas jag klarar det denna gången. :) Sen ikväll blir det hockey! Och hoppas verkligen Färjestad tar SM-Guld då!! :D


Aja, det var allt för mig denna gång!


Puss och kram på er! Hoppas ni har det härligt i detta vårväder :)

Presentation


Jag är en tjej på 20 höstar, som är född och uppvuxen i Moholm, Västra Götaland. Jag pluggar nu till Lärare i Karlstad. I min blogg skriver jag om min vardag, mina familj och vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards