peachie

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Rubrik saknas

Av Jannike Markebro - 16 juli 2011 10:55

Idag så blir det inte så jättemycket att göra. Ska mest bara ta det lugnt, då jag är förkyld och har huvudvärk. Men det hindrar en inte att hitta på roliga saker med ens tokiga moster    Så idag blir det att sjunga lite Sing Star, men har dock bara två skivor...Men skall försöka lösa det på något sätt   


Imorgon så skall jag träffa Bori. Har inte träffat henne på evigheter känns det som, så det skall bli riktigt roligt. Vi har endel att ta igen och tjattra om    Kanske blir en långpromenad som det var förra sommaren, vem vet?


Längtar grymt mycket till nästa vecka för då händer det massor av roliga saker    På måndag bär det nämligen av iväg ner till Jönköping till min underbara, älskade vän Andréa och jag skall vara hos henne tills på onsdag. På tisdagen så skall vi åka till gränna och ha en mysdag. På söndag nästa vecka så skall jag och min moster till Göteborg och kolla på Roxette!    Det har jag sett fram emot sen vi köpte biljetterna i mars. Så det skall bli grymt roligt!    Någon mer som ska dit?


Sen på måndag så börjar sommarkursen som jag kom in på. Att bedöma lärande heter den, och den är på distans    Som tur är, för den går via Högskolan i Kristianstad. Så har något att göra sen när jag är uppe hos pojkvännen i Övik igen, när han jobbar på dagarna.


Ni får ha en fortsatt trevlig sommar allihopa! Hoppas vi får bättre väder snart igen! Är trött på att det är så regnigt och kallt. Vill ha sol och värme så att man kan ligga och sola och bada massor.


Pussar och Kramar, Jannike

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Markebro - 13 februari 2014 21:06

Idag efter att jsg hade slutat jobbet var vi iväg och valde tapeter till sovrummet i den nya lägenheten, då bovärden upptäckte vid besiktning att det var sämre skick på dem än tidigare trott. Så kommer få nymålat i kök och en del av hallen, ny tapet ...

Av Jannike Markebro - 10 februari 2014 17:17


Jobbar å står i. Bara denna och nästa vecka kvar innan det är sportlov. Och som det ser ut nu så blir det förlängt, dock vet jag inte hur länge och i vilken utsträckning. Just nu så arbetar vi för fullt inför de nationella proven och tränar inför tea...

Av Jannike Markebro - 17 januari 2014 08:26


Idag är det min examensdag. Eller ja, examenscermoni blir det ingen förrän förhoppningsvis i mars (om jag hinner få in betyget på mitt examensarbete innan dess). Jag har heller inte gjort min sista dag på universitetet än då min ecaminator på exa...

Av Jannike Markebro - 24 juni 2013 00:27

Var över en månad sedan jag börjat min sommarkurs bror Oskars bröllop som var jätte fint! Mamma sjöng 3 sånger i kyrkan och jag grät :P Sen så är idag dagen då syrran var från början beräknad till att hon skulle få. Men än har jag inte blivit most...

Av Jannike Markebro - 17 maj 2013 23:34

Hej på er! Var ett tag sen jag skrev senast å på denna tiden har det hänt mycket! :) Som bland annat har jag knappt 1½ termin tills jag tar examen. Jag har hittat min äkta hälft å blivit sambo tillsammans med han och tre helt underbara katter :) S...

Ovido - Quiz & Flashcards