peachie

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Jannike Markebro - 15 september 2011 23:10

Idag gick jag på min första Färjestads match tillsammans med min goda vän Jennie.      De mötte Skellefteå och van mot dem på staffarna efter förlägningen. Det inköptes även en tröja, förra årest matchtröja med autografer!    Så nu är jag nöjd! Nästa gång blir det att stå vid klacken istället för att ha sittplats så man får känna draget lite också. Men ska försöka att sova nu då jag ska upp tidigt imorgon och till skolan. Sen bär det iväg till Moholm och mamma och pappa! :D Farmor och mamma (tror jag) kommer upp och hämtar mig och Jennie    Sen kommer troligen min älskade pojk på lördag med och stannar i 1½ vecka.      Hoppas ni har haft en lika bra kväll som jag!


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards