peachie

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Jannike Markebro - 20 juli 2012 11:39

Sitter nu i soffan och fick lust att blogga lite. Har visserligen inte hänt så mycket sen sist, men alltid trevligt med uppdateringar för det ;) Har vart flera soliga å fina dagar här uppe i norr nu :) och idag blir det en sväng till pojkvännens mamma för att hälsa på lite. Såg på instagram att hans lillasyster hade gjort bullar så kanske kan sno en eller två av dem ;) vore riktigt mumsigt :)


Har ju kommit in på en sommarkurs och den är riktigt intressant, Geologi. Handlar allt från universum och ordens födelse till dinousarier, vårt klimat och hur vi ska göra för att kunna förbättra det. Så riktigt intressant. Har bara läst två kapitel hittills i kursboken. Just nu frunderar jag på om man egentligen skulle blivit geolog....men men trivs bra med att läsa till lärare också, känns rätt just nu :)


Nä jag ska väl ta och göra mig i ordning nu för att åka till Kvarntorp. Ha det bäst allesammans!


XOXO

Presentation


Jag är en tjej på 20 höstar, som är född och uppvuxen i Moholm, Västra Götaland. Jag pluggar nu till Lärare i Karlstad. I min blogg skriver jag om min vardag, mina familj och vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards