peachie

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Jannike Markebro - 10 juli 2010 21:00

...sitter nu inne i biosalongen med moster, troligtvis med massa popcorn och dricka ^^ Hoppas ni har det minst lika bra som jag har det nu! ^^ Kanske kommer ett inlägg sen när jag kommit hem till min moster om hur filmen var ^^ Men vi får se.


Ha det bäst så länge.

Puss och kram alla eran Jannike ^^

Av Jannike Markebro - 10 juli 2010 14:24

...och hon vilar, inte direkt så många roliga personer inne som man kan prata med.. :/ Så ja, här sitter jag och har tråkigt. tänkte ta ett kort med webbkameran så ni kunde så hur trök jag har eller något.. men men hittade inte hur man startade den...så det blev inget. ni får nöja er med några av de bilderna jag tog förut och inte la ut ;)


Ha det Bäst! Puss<3




Hade inte laddat upp dem hit...så ni får nöja er med denna ^^   

Av Jannike Markebro - 10 juli 2010 11:26

...Blir ett inlägg idag i alla fall ^^ Ska iväg till Herrgården och plocka jordgubbar nu. :) Sen ska jag hem till min moster Sara! :D Ska bli kul! :D Ikväll ska vi gå på "Sex and the City 2" :D Ska bli massa kul! Kommer bli mycket skratta tror jag :P Men men om jag orkar så ska jag lägga upp några tidsinställda inlägg så att ni får något att läsa ^^


Puss och Kram  

Jannike


        Todays outfit! Hoppas ni tycker den är snygg ^^

Ovido - Quiz & Flashcards