peachie

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Jannike Markebro - 9 juli 2010 22:12

..just nu...Men tänkte bara slänge upp ett inlägg så att ni vet att jag lever. Kommer inte att blogga på ett par dagar tror jag. Då jag imorgon åker till min moster Sara :D och sover där till på söndag, då mamma och pappa kommer och hämtar mig 8.10 för att vi ska åka till High Chapparall :D Blir där till på Måndag och åker där ifrån senast 12. Blir avsläppta Vid IKEA i Jönköping där jag och Madde ska möta upp farmor och farfar för att få våran studentgåva som var shopping på IKEA! :D Det kommer kanske ett snabbt inlägg på Måndag kväll när jag kommer hem. Men jag lovar ingenting. :P Annars om jag orkar så kommer det ett på Tisdag. På onsdag ska jag vara barnvakt kl. 13-18. Och stina kommer hit ca 14.40 :D Ska bli massa kul att träffa min Hallongrotta! :D <3


Ni får ha det bäst tills vi hörs! :)


Puss och Kram  

Jannike

Ovido - Quiz & Flashcards