peachie

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Jannike Markebro - 12 juni 2010 11:56

...igår.. Dagen började med att jag fick sova ut ordentligt. :) sen så var det upp och äta frukost när mamma kom hem efter 11. Sen så plockade jag fram kläderna jag skulle ha på mig när vi skulle åka in till Mariestad. Sen hoppade jag in i duschen och på med kläderna. Farfar kom och hämtade mig och Sis ca 13.20 och då bar det iväg till Mariestad för att gratta Sara, Hampus & Johannes som tog studenten! :D Sen så bar det iväg hem igen. :) När vi kom hem fanns det pizza att värma och Sis fick sista delen av sin "Stora" studentgåva, nämligen Förhäxad boxen. :D Så vi satte oss i vardagsrummet och åt och kollade på Första avsnittet av Första säsongen av Förhäxad. :D Sen så 17.45 så åkte jag och mamma iväg till Ekeskog för att gratta Sara (...igen) och där blev det lite mat och sen även tårta! :P Åkte därifrån kl 20.05 och när jag kom hem så var det bara in plocka ner kläderna jag funderade på att jag skulle ha och sen springa över till Bori. :D


Hos Bori gjorde vi oss i ordnig och lyssnade på musik :P Bilder kommer här nedanför sen. ^^ Sen 21.20 så gick jag och Bori ut för att vänta på Nadine för att sedan åka till Olstorp. Där vi samlades upp med Henrietta, Evelina och Josse! :D Tack tjejer för en underbar kväll! Det behövde jag! Med tanke på vad som hände i torsdags kväll....Kim gjorde slut....om jag hade suttit hemma igår hade jag nog bara suttit och tänkt massor...vilket gör att jag i slutändan mår dåligt...men nog prat om det. På Olstorp träffade vi även värdens bästa Andreas & Kim (en tjejkompis).


Idag så händer det nog inte så mycket. Ska hjälpa till här hemma en hel del och sen ikväll så bär det iväg till Rölsa för att fira Daniel (17 år) och Sofia (21 år). :D Kanske det blir en sväng förbi Säckestad också och gratta Johannes. :P Men det får vi se. Det beror på hur länge vi blir i Rölsa. (A)


Puss och Kram  

Jannike


Jag & Bori :) <3


  Bori & Jag :) <3


  Bori & Evelina! :) <3


  Josse & Jag! :) <3


    Olstorp - Dansgolvet! :D

Ovido - Quiz & Flashcards