peachie

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Jannike Markebro - 29 juni 2010 23:41

...i en kanot. Jag och Emma var ute och paddlade ju kanot idag. :D Det gick jättebra. Vi var nära några gånger att tappa balansen och välta kanoten. Men vi lyckades att återfå den. Vi startade vår paddling i Töreboda ca kl 13, paddlade till Lövsäng - som ligger ca 2.7 km mot Sjötorp i Göta kanal - med ett matstopp mellan för att vi var så hungriga. Vi satt i Lövsäng och pratade och käkade lite godis. Sen så paddlade vi tillbaka till Töreboda. När vi kom hem till emma så bestämde vi oss att åka och bada någonstans och så blev det...jag kommer givetvist inte ihåg vad stället hette...men det var fint. :D När vi kom dit så hittade vi Josse liggandes på en filt där :D Massa kul men de åkte strax efter att vi anlänt. Jag och Emma tog oss ett dopp och sen gick upp och solade. Sen tog vi ett dopp innan vi åkte hem. När vi kom hem till Emma och började kolla på vad vi ville ha för pizza så började det regna....aja, jag behöver väll inte berätta så mer av vad vi gjorde. Vi åt, kollade på den nya Wallander filmen, vilket inte jag han se klart för jag skulle ta bussen hem 21.15 var hemma ca 21.30


Så nu sitter jag här och inte gör något vettigt. borde egentligen legat och sovit i snart två timmar eller något sånt. för jag ska upp och jobba imorgon. Ska sitta barnvakt åt världens sötaste lilla Gustav! :D


Puss och Kram  

Jannike

Ovido - Quiz & Flashcards