peachie

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

You tell me I'm a real man, and try to loog impressed, not very convincing, but you know I love it.

Av Jannike Markebro - 12 mars 2012 09:38

Igår åkte jag ifrån Jens och Övik vid 11.30..två byten i Sundsvall och Stockholm och var framme i Karlstad 22.10 Riktigt seg dag igår. Och blev ju ännu segare i och med att det var så pass bra väder så ville egentligen bara va ute i solen. Har haft en riktigt bra vecka uppe hos älsklingen med mycket skratt och mys. Saknar honos så grymt mycket redan. Hoppas han snart kan komma hit ner igen. Och hoppas innerligt på att han hittar ett jobb här nere snart så han kan flytta ner. Jag vill ha honom här!


Nu sitter jag och stör mig på att jag inte har word i datorn..så jag inte kan göra skolarbeten :/ Men men tyvärr inte mycket att göra åt för tillfället. Kan åtminstonde skriva i dokumenten jag lade upp igår från Jens dator på Google Documents så kan ju göra lite...men måste till skolan och se över sen att det blir rätt upplägg..så att inte alla marginaler och sidbrytningar blir helt fel. Men det får jag ta imorgon efter att skolan slutat.


Idag har jag tänkt mig att gå ut och ta en promenad i det fina vädret. Undra om man kan hitta någon som vill följa med? Borde även gå och handla. För har ingen frukost...och sen ska jag bjuda Jennie och Ville på middag imorgon innan hockeyn.


På fredag ska jag på gruppaudition på Skara Sommarland. Hoppas jag får jobbet sen. För skulle vara bra med ett sommarjobb i sommar så att jag kan övningsköra när jag inte jobbar och sen försöka få körkortet avklarat innan 8 september så att jag slipper skaffa nytt lämp..och efter att jag är klar på Sommarland så ska jag till Skövde och möta upp Jossan, Robin och Jimmy så ska vi åka upp hit till Karlstad och glo film och äta tacos på kvällen. Sen på lördagen blir det hockey och utgång :) Det kommer att bli en bra helg detta tror jag.


Men nu ska jag försöka få i mig nått att äta....vad vet jag inte men det blir säkert bra ;)


Ha det bäst allihopa!


XOXO Jannike

 
 
Ingen bild

jens

22 mars 2012 21:04

<3 massa pussar till min gumma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Markebro - 13 februari 2014 21:06

Idag efter att jsg hade slutat jobbet var vi iväg och valde tapeter till sovrummet i den nya lägenheten, då bovärden upptäckte vid besiktning att det var sämre skick på dem än tidigare trott. Så kommer få nymålat i kök och en del av hallen, ny tapet ...

Av Jannike Markebro - 10 februari 2014 17:17


Jobbar å står i. Bara denna och nästa vecka kvar innan det är sportlov. Och som det ser ut nu så blir det förlängt, dock vet jag inte hur länge och i vilken utsträckning. Just nu så arbetar vi för fullt inför de nationella proven och tränar inför tea...

Av Jannike Markebro - 17 januari 2014 08:26


Idag är det min examensdag. Eller ja, examenscermoni blir det ingen förrän förhoppningsvis i mars (om jag hinner få in betyget på mitt examensarbete innan dess). Jag har heller inte gjort min sista dag på universitetet än då min ecaminator på exa...

Av Jannike Markebro - 24 juni 2013 00:27

Var över en månad sedan jag börjat min sommarkurs bror Oskars bröllop som var jätte fint! Mamma sjöng 3 sånger i kyrkan och jag grät :P Sen så är idag dagen då syrran var från början beräknad till att hon skulle få. Men än har jag inte blivit most...

Av Jannike Markebro - 17 maj 2013 23:34

Hej på er! Var ett tag sen jag skrev senast å på denna tiden har det hänt mycket! :) Som bland annat har jag knappt 1½ termin tills jag tar examen. Jag har hittat min äkta hälft å blivit sambo tillsammans med han och tre helt underbara katter :) S...

Ovido - Quiz & Flashcards