peachie

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Jannike Markebro - 12 mars 2012 09:38

Igår åkte jag ifrån Jens och Övik vid 11.30..två byten i Sundsvall och Stockholm och var framme i Karlstad 22.10 Riktigt seg dag igår. Och blev ju ännu segare i och med att det var så pass bra väder så ville egentligen bara va ute i solen. Har haft en riktigt bra vecka uppe hos älsklingen med mycket skratt och mys. Saknar honos så grymt mycket redan. Hoppas han snart kan komma hit ner igen. Och hoppas innerligt på att han hittar ett jobb här nere snart så han kan flytta ner. Jag vill ha honom här!


Nu sitter jag och stör mig på att jag inte har word i datorn..så jag inte kan göra skolarbeten :/ Men men tyvärr inte mycket att göra åt för tillfället. Kan åtminstonde skriva i dokumenten jag lade upp igår från Jens dator på Google Documents så kan ju göra lite...men måste till skolan och se över sen att det blir rätt upplägg..så att inte alla marginaler och sidbrytningar blir helt fel. Men det får jag ta imorgon efter att skolan slutat.


Idag har jag tänkt mig att gå ut och ta en promenad i det fina vädret. Undra om man kan hitta någon som vill följa med? Borde även gå och handla. För har ingen frukost...och sen ska jag bjuda Jennie och Ville på middag imorgon innan hockeyn.


På fredag ska jag på gruppaudition på Skara Sommarland. Hoppas jag får jobbet sen. För skulle vara bra med ett sommarjobb i sommar så att jag kan övningsköra när jag inte jobbar och sen försöka få körkortet avklarat innan 8 september så att jag slipper skaffa nytt lämp..och efter att jag är klar på Sommarland så ska jag till Skövde och möta upp Jossan, Robin och Jimmy så ska vi åka upp hit till Karlstad och glo film och äta tacos på kvällen. Sen på lördagen blir det hockey och utgång :) Det kommer att bli en bra helg detta tror jag.


Men nu ska jag försöka få i mig nått att äta....vad vet jag inte men det blir säkert bra ;)


Ha det bäst allihopa!


XOXO Jannike

Ovido - Quiz & Flashcards