peachie

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Jannike Markebro - 6 september 2012 09:54

Det är nästan tre veckor sedan jag skrev sist..på dessa tre veckor har mycket hänt..Jens och jag har gått skilda vägar. Nollningen har börjat och har varit bra :) Dock inte lika bra som jag hade förväntat mig..men går ju inte jämföra det med när man själv var nolla :P Skolan har börjat och jag har min tredje lektion idag :P och första inlämningen är den 27/9 :) Och det är en bokanalys så det skall nog gå fint :) utöver det har det väl inte hänt så mycket förutom fest med nollningsgruppen typ :P


Just nu är jag bara jättetaggad inför att Hockeyn skall dra igång :) Ska bli så galet roligt!! :D Har två underbara vänner jag ska gå med! :D Ville, jag och Bjarne kommer vara the Crew på klacken :P Och Färjestad har haft en bra försäsong på European Trophy, och hoppas att det fortsätter som en bra start på säsongen för då har vi mycket bra att arbeta upp oss med! :D


nu ska jag nog slänga på mig kläder och sen någon lätt frukost så jag kommer iväg till skolan till 11 :)


Ha det bäst! 


Puss och kram Jannike

Ovido - Quiz & Flashcards