peachie

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Jannike Markebro - 13 september 2012 15:01






I tisdags var jag ju iväg till katthemmet och kollade, hittade en kisse som jag vart totalt förälskad i...men men blir ingen egen katt än på ett tag...skickade mail till "Djurskyddet Karlstad" igår och skrev att jag skulle kunna tänka mig att bli akuthem för katter. Så förhoppningsvis så kan jag få ha katt hos mig på den vägen. :)






Min "storasyster" Jozefphina kom hit i Tisdags med med sin 9månader gamla son Ezaiaz :) Har vart mysigt att haft dem här. Men de åkte med mamma och pappa in till Skövde förut för att bli avsläppta hos Jozefphinas föräldrar tills hennes man kommer hem från en sväng till Karlstad. Nu ligger jag här och börjar på att bli lite nervös, ska hålla en Tupperware-demonstration ikväll. Ujja mig...vet knappt vad jag ska säga :S Men men förhoppningsvis kommer det att gå bra :P Dock missar jag ju första matchen på denna säsongen av Elitserien.. :/ Men jag spelar in den på tv så ska se den sent ikväll när mamma har gått och lagt sig ;) Så INGEN får skvallra om hur det har gått...för då blir jag ledsen :( Vill ju se på den :P





XOXO


Jannnike <3


 



  

Jag och Ezaiaz <3





 

 






  



Jag och Ezaiaz <3

 







 



Jag och Andréa när hon och John var uppe hos mig för förra helgen! :) <3

 



Jag och Andréa när hon och John var uppe hos mig för förra helgen! :) <3 


 


 



















Ovido - Quiz & Flashcards