peachie

Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

Börjar på att bli frisk

Av Jannike Markebro - 2 juni 2010 08:41

Vad skönt förkyldningen håller på att släppa nu. :) Så gött! :D Idag ska jag koncentrera mig på att bli frisk ända ut i tårna och hårtopparna ^^ Så att jag verkligen blir frisk :) Ska driva ur förkyldningen med ett varmt bad sen om en stund. 17.05 så ska jag möta SofiaAborrning för att åka med henne in till Töreboda och fixa ögonbrynen nu inför studenten :D Ska vaxa dem får se hur det kommer att gå....jag kommer väll halvt dö antar jag. xD Men men, det kommer nog att bli snyggt. ^^ Förhoppningsvis. :)


Sitter och pratar med Bori på msn just nu. Sis väckte mig för en timma sedan, det tycket inte jag ver särskillt snällt. Men men, hon trodde att jag var vaken...Får se vad jag ska göra fram tills klockan fem då. Hade tänkt åka till skolan idag, men är inte riktigt frisk för det. Så vi får väll se vad jag hittar på. Har fortfarande inte hittat något att ha på mig på Husaren på fredan. :/ Får väll göra det imorgon vilket jag inte kommer att hinna, för att vi ska dekorera kortegevagnen hela eftermiddagen, i princip. :/ Så I don't know what to do. :/ Aja, det blir säkert bra. förhoppningsvis. Kan ju ta mina vita jeans och topp/tunikan jag ska ha på dagen...i värsta fall. Men det känns ju kul. :/ Vill ha något som är speciellt för kvällen. Får kolla med Isabell hur vi ska ta oss till Skövde på kvällen. Får nog åka och hämte upp henne innan eftersom jag kommer att vara ute hos mormor hela eftermiddagen och fira ^^ Ska kolla om kanske hennes föräldrar kan skjutsa dit oss, så kan pappa hämta :) Det tror jag blir bra :D Isabell tar ju inte studenten förräns nästa år....Men skolan säljer ut de biljetterna som är över som ingen vill ha till utomstående. Och då tänkte jag direkt på Isabell! :D Det kommer att bli så kul! :D Jag, Isabell, Anna förmodligen Charlotte, Kim, Robin och massa annat kul folk! :D Måste lämna 200:- till Milja imorgon och sen 100:- till Stina. Det är för balbilarna. :) Jag ska åka med Johanna & Stina och Madde (sis) ska åka med Milja, Dennis & Julia. Det ska bli så kul! :D Får verkligen inte glömma att ta med mig alla saker imorgon till dekoreringen mm...måste få tag på Johanna idag och se om Per kunde ställa vagen på parkeringen redan idag. Får hoppas på det. :)


Aja, nu ska inte jag babla på mer om min student.....vilket det kommer att sluta med att jag gör ändå. Bara för att det ska bli så kul! :D Men nu tror jag att jag ska göra iordning lite frukost och sen vecka pappa ^^


Ni får ha det bäst så länge! Och alla ni som är sjuka hoppas jag blir friska så snabbt som möjligt! Och till er som inte tror att ni kommer att bli friska, så tror jag på er. Kommer att be för er! Om ni tror på att ni kommer att bli friska och har en så pass stark tro på det och så pass stark vilja att ni vill det så kommer ni förmodligen att bli det. Men ni kanske behöver lite hjälp. Tänker på alla er som mist någon, jag vet hur det känns.


Puss och Kram  

Jannike

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Markebro - 13 februari 2014 21:06

Idag efter att jsg hade slutat jobbet var vi iväg och valde tapeter till sovrummet i den nya lägenheten, då bovärden upptäckte vid besiktning att det var sämre skick på dem än tidigare trott. Så kommer få nymålat i kök och en del av hallen, ny tapet ...

Av Jannike Markebro - 10 februari 2014 17:17


Jobbar å står i. Bara denna och nästa vecka kvar innan det är sportlov. Och som det ser ut nu så blir det förlängt, dock vet jag inte hur länge och i vilken utsträckning. Just nu så arbetar vi för fullt inför de nationella proven och tränar inför tea...

Av Jannike Markebro - 17 januari 2014 08:26


Idag är det min examensdag. Eller ja, examenscermoni blir det ingen förrän förhoppningsvis i mars (om jag hinner få in betyget på mitt examensarbete innan dess). Jag har heller inte gjort min sista dag på universitetet än då min ecaminator på exa...

Av Jannike Markebro - 24 juni 2013 00:27

Var över en månad sedan jag börjat min sommarkurs bror Oskars bröllop som var jätte fint! Mamma sjöng 3 sånger i kyrkan och jag grät :P Sen så är idag dagen då syrran var från början beräknad till att hon skulle få. Men än har jag inte blivit most...

Av Jannike Markebro - 17 maj 2013 23:34

Hej på er! Var ett tag sen jag skrev senast å på denna tiden har det hänt mycket! :) Som bland annat har jag knappt 1½ termin tills jag tar examen. Jag har hittat min äkta hälft å blivit sambo tillsammans med han och tre helt underbara katter :) S...

Ovido - Quiz & Flashcards