peachie

Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

Kärleken är hård...

Av Jannike Markebro - 27 juni 2010 22:00

...det första jag vill göra är att ursäkta för att jag varit så dålig på att göra nya inlägg nu det sista. Men det har berott på att jag inte direkt haft någon lust. Hoppas verkligen inte det gör något. Jag ska försöka bättra mig, men det är inget jag lovar. Men ni får väll kolla tillbaka på de gammla inläggen när det inte kommer några nya. ;) Det är i alla fall vad jag brukar göra på mina vänners  bloggar och de bloggar jag bevakar. (A)


Det andra jag vill säga är ett STORT TACK  till mina underbara vänner som finns här just nu och stöttar och tröstar, men även ger en enormt mycket extra energi. Som ni kanske sett/hört/läst så är inte jag och Kim tillsammans längre. Jag kommer inte berätta in i detalj varför...men jag kan säga att jag blev dumpad. Jag har inte riktigt förstått varför ännu...om han läser detta hoppas jag på att han vill/kan/orkar förklara det för mig. För det gör mig mer ledsen över det när jag inte vet varför..för då kan jag inte hantera de. Han fick mig att må så bra, trotts att jag egentligen var ett vrak. Jag ver sönder stressad och helt trasig. Men nu har det mesta ordnat sig. Men jag mår fortfarande skit och det är för att jag är så deppig över att det är slut mellan mig och Kim. För jag älskade verkligen honom, och det gör jag fortfarande. Han betyder extremt mycket för mig! Även han ska ha ett tack för att han fanns där när jag hade det jobbigt. Han fick mig att slappna av och bli mindre stressad. Han fick mig att inse att jag är vacker precis som jag är.


Men nu ska inte jag babbla på om mina problem här inte. Det sista ni hörde från mig så hade jag varit i Göteborg. Efter det så har jag hunnit vara på en grillkväll hemma hos Dawe i tisdags. Sen på onsdagskvällen så åkte jag hem till Emma för att jag, Emma, Dawe och Markus skulle till Göteborg och bara ha det trevligt och allmänt mysigt på torsdagen. vi gick in på Shock och på Xplosion. Sen så var vi även i slotsskogsparken och kollade på djuren och käkade lite ^^ Midsommar spenderade med Ice + familj och Nadine! :D Det blev en toppen fredag! :D Igår så var jag hos min morbror Peter och firade honom. ^^ Sen så på kvällen så kom Emma hit hem till mig :D Vi gjorde inte så mycket med hade det grymt mysigt och kul ändå ^^ Hon åkte hem idag vid 2-3 tiden någon gång. :P Sen så vid 5 tiden så åkte jag och min familj till mormor och grillade kom hem vid 8 tror jag :P Sen har jag bara suttit här. :P


I veckan händer det mycket skoj saker. :D På tisdag så ska jag och Emma paddla kanot :) På onsdag så jobbar jag som barnvakt. På torsdag så ska jag gå med Anna -Min Blyertspenna-på Eclipse :D Sen på fredag blir det förhoppningsvis grillkväll hemma hos Ice :P På lördag ska jag och familjen till Örebro för att kolla när Sofia hoppas fallskärm som hon fick när hon fyllde år någon gång xD Så det ska bli kul! :D


Hoppas ni kommer att få en bra vecka ni med! :D


Puss och kram   

Jannike

 
 
Ingen bild

Charlotte

29 juni 2010 01:07

skulle nog mer vilja påstå att det själv dog gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Markebro - 13 februari 2014 21:06

Idag efter att jsg hade slutat jobbet var vi iväg och valde tapeter till sovrummet i den nya lägenheten, då bovärden upptäckte vid besiktning att det var sämre skick på dem än tidigare trott. Så kommer få nymålat i kök och en del av hallen, ny tapet ...

Av Jannike Markebro - 10 februari 2014 17:17


Jobbar å står i. Bara denna och nästa vecka kvar innan det är sportlov. Och som det ser ut nu så blir det förlängt, dock vet jag inte hur länge och i vilken utsträckning. Just nu så arbetar vi för fullt inför de nationella proven och tränar inför tea...

Av Jannike Markebro - 17 januari 2014 08:26


Idag är det min examensdag. Eller ja, examenscermoni blir det ingen förrän förhoppningsvis i mars (om jag hinner få in betyget på mitt examensarbete innan dess). Jag har heller inte gjort min sista dag på universitetet än då min ecaminator på exa...

Av Jannike Markebro - 24 juni 2013 00:27

Var över en månad sedan jag börjat min sommarkurs bror Oskars bröllop som var jätte fint! Mamma sjöng 3 sånger i kyrkan och jag grät :P Sen så är idag dagen då syrran var från början beräknad till att hon skulle få. Men än har jag inte blivit most...

Av Jannike Markebro - 17 maj 2013 23:34

Hej på er! Var ett tag sen jag skrev senast å på denna tiden har det hänt mycket! :) Som bland annat har jag knappt 1½ termin tills jag tar examen. Jag har hittat min äkta hälft å blivit sambo tillsammans med han och tre helt underbara katter :) S...

Ovido - Quiz & Flashcards