peachie

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Jannike Markebro - 9 maj 2010 12:16

...idag ska jag jobba med inlämningen i multimedia, ska försöka få klart så mycket som möjligt på filmen, har gjort första scenen. Bara 11 stycken kvar... :/ Hoppas ni har haft en bra helg :D För det har jag haft. :)


Som avslappning sen ikväll tänkte jag sätta mig och börja pilla lite på studentgåvorna. :) Jag köpte saker till det igår på Skara Slöjddetaljer. :) Så nu är det bara att börja. Det tar inte så lång tid om man vet hur man ska göra och vad man ska göra. Bara man har rätt saker ^^ Men ni kommer inte få reda på vad det är förrän  jag har gett dem. Jag kommer att ta kort på början till färdig produkt så ni får se hur det blev :D Men som sagt så kommer jag inte dokumentera det här förrän jag är färdig och gett det till dem som ska få det på deras student, då jag tror att de läser min blogg ^^


Men nu ska jag jobba med inlämningen ha det gött folket! Puss Puss <3


Av Jannike Markebro - 9 maj 2010 11:29

 Tänkte lägga upp bilderna från Ice "18" års fest nu....var ju i Skara nästan hela dagen igår. Men även i Guhem, där jag hälsade på min Stefan, hans fru och min lilla kusin på 3 år :D Så när jag kom hem satte jag mig och jobbade med inlämningen i Multimedia, då jag fick låna Stefans ritplatta :D Så nu kommer det gå snabbare att måla allt än med musen, då jag har skissat på papper innan så blir det ju inte samma sak om man ska göra det med en mus sen. Så nu har jag en penna ;) Grymt skönt :D


Men men här kommer bilderna. :D


   

Nadz smakar på bålen! :)      Bori & Lousie :D <3            Bori :D <3


       FOOD! :D <33


        

Bori's Rygg ^^ <3


Under mina bröst Skrev Bori "sexy =) Baby HOT!"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards