peachie

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Jannike Markebro - 17 maj 2010 23:37

...sitter här i min mosters soffa och ska snart sova. Hoppas ni har haft en bra dag! :D Min har inte varit den bästa och det finns sina orsaker till det som jag inte tänker ta upp här. Efter skolan så tog jag bussen till Tidan där jag och Bori hoppade av bussen och gick ner till solkällan för att sola lite. För mig blev det en kvart och för Bori 12,5 minuter. Men men jag orkar inte skriva så mycket nu. Ni fick ju trots allt ett långt inlägg tidigare idag. Jag åkte till moster vid ca 20-20.30 och då kollade vi på film och nu ska vi sova. Hoppas ni haft en bra dag! :D


Puss och kram från Kicke!  

Av Jannike Markebro - 17 maj 2010 12:12

...varav dem är det 14 skoldagar! :D GUD vad skönt! :D Är så glad för att det snart är slut! Men man kommer ju sakna alla som varit i ens omgivning i snart tre år och många av lärarna. Men förhoppningsvis så kommer man ju träffa dem sen efter skolslut också! :)


I höst blir det förhoppningsvis att läsa i Karlstad - Lärarprogrammet: Grundskolans tidigare år med inriktning mot Naturkunskap. I sommar blir det väll att ligga på en filt i trädgården då man inte fått något sommarjobb. :/ Men vi får se hur det blir med den saken...Ska gå och lämna CV på Moholms Herrgård. :) Förhoppningsvis så får jag det om det inte redan är tillsatt. :/ Men annars så får folket komma till mig ^^ Jag kommer ju inte ha råd att åka någonstans :/ Sis har fått sommarjobb, troligen på två ställen, beroende på vad det är för period på det andra stället som ringde henne i förra veckan, men hon hann inte svara. Så när hon ringde upp i onsdags så hade hon gått för dagen och skulle inte komma tillbaka förrän idag...De sa att hon skulle ringa tillbaka till henne idag! :D Förhoppningsvis gör de det innan vi ska sola solarium ^^


Nu sitter jag här i skolan och bör egentligen sitta och jobba med samhällen som är den lektionen jag har nu. Men jag orkar inte riktigt. :/ Uppgiften går ut på att ta reda på fakta om en konflikt som skett/sker i världen, och jag blev tilldelad Afghanistan-konflikten....Har redovisning på onsdag på religionen på det, där vi ska presenter konfliktens upphov från religionen....för de konflikter våra lärare tagit med är de som är baserade på en religös syn.


Aja, nu ska jag inte sitta här och blogga....måste få något gjort ;)

Vi hörs senare, antar jag :P


Puss Puss från Kicke!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards