peachie

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Jannike Markebro - 31 maj 2010 08:44

 ...och ingen från min klass är här. Normalt sett så brukar Sebastian redan sitta i cafeterian när jag kommer hit....men inte idag.. :/ och det konstiga är att det inte finns någon annan av mina klasskompisar här heller... :/ Sitter och väntar på Anna som borde vara på G nu. Hon bör ju komma när som hoppas jag. Börjar inte förrän om en timme...men som jag skrev igår så går det ju dåligt med bussar. :P


Vet inte vad jag ska göra tills jag börjar, brukar ju ha sällskap när jag kommer så här tidigt. Men inte idag. :/ Usch vad tråkigt det är att vara själv...kanke ska smsa och väcka Ted :) Men hon kanske till och med är vaken. :P Får hoppas det så jag har någon social och trevlig person att prata/skriva med ^^


Är så sugen på att spela LoL...men vet inte om jag får installera det på dessa datorer som står här i cafeterian i skolan. Inte ens värt att försöka...det kommer förmodligen inte hinna installeras klart tills när jag börjar.


Nu kom Anna till skolan!   Så ska gå och vara social med henne ^^ I eftermiddag när jag slutat så blir det stan med Bori och ev. Isabell tills Bori ska gå och träffa H   Ni kan läsa mer om honom på hennes blogg som är http://boripeterson.bloggplatsen.se/. Jag ska köpa något som jag kan ha på mig på studentfesten på Husaren på fredagkväll ^^


Ha det bäst så länge så får vi se när jag bloggar nästa gång.


Puss och Kram  

Jannike

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards