peachie

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Jannike Markebro - 13 maj 2010 21:46

Kl. 13.54 anlände Charlotte till Moholm! :D Grymt kul att hon ville komma hit! :D Vi har inte gjort så jättemycket idag. :P Men har installerat LoL på min stationära dator så just nu ligger vi i min säng - Charlotte spelar och jag kollar på. :P Jag drog upp laptoppen för en liten stund sedan för att kolla bland annat FaceBook & Bilddagboken. (A)

Men som vanligt inget vettigt att kolla på där. xD Men nu ska jag kolla på när Charlotte spelar igen, för att sen lära mig själv hur jag ska göra (A)


Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft!


Mest av tack, pussar & kramar till min Sockertopp Charlotte som har gjort min dag! :D


Puss Puss på er mina kära bloggläsare! <3  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards