peachie

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Jannike Markebro - 20 maj 2010 19:56

...har varit så trött idag så att det inte är klokt! Somnade till när vi satt och väntade på att naturkunskapen skulle börja. Ligger nu i min säng och jobbar med multimedia inlämningen...Den ska in på tisdag och jag har gjort fyra scener utav 12. x) Inte riktigt så bra. Jag får jobba med dig i helgen. På lördag ska jag förhoppningsvis till min Kokosboll KIM! <3 :D Annars så vet jag inte vad som händer i helgen...Imorgon ska sis ha hudvårdsparty. Och jag skall vara med. :P En hög med omvårdare och en liten grafiker x) Det kan nog bli kul! :D


Jag ska även klippa mig imorgon! :D Hoppas på att jag passar i den frisyren jag har tänkt mig. :P Kommer att lägga upp en bild imorgon :P En före och efter bild så får ni se skillnaden. ^^


Men men, jag ska nog egentligen försöka jobba vidare på min inlämning nu tror jag. Eller så kanske det blir att sova. Vet inte riktigt. Men det märker vi. :P Jag har 9 skoldagar kvar nu. Imorgon ska jag inte till skolan. Har tagit ledigt ^^ Sen så är det STUDENTEN! Fy vad kul det skall bli! :D


Puss Puss och Godnatt

Jannike

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards