peachie

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Jannike Markebro - 11 maj 2010 20:38

...jag bestämde mig för förut att ikväll så ska jag inte jobba med något skolarbete.Jag ska bara ta det lugnt och prata med folk på msn, skype m.m Men när jag loggade in så fanns det ju knapp några där. :( I alla fall inte några jag vill prata med. :(


Idag åkte jag in till skolan 06.45, som vanligt ^^ Jag började 8.20 med samhäll. Det var inte den roligaste lektionen idag. :P Vi har börjat med konflikter i världen. Vi fick mer information om det idag och sen så lottades det ut vilken konflikt man skulle få...jag fick Afghanistan.....Som tur så är det inget vi ska lämna in. :) Utan vi ska ha ett seminarium där vi delas in i grupper så att det finns en av varje konflikt i varje grupp. Men det kommer nog bli bra tror jag ^^


Har även haft multimedia, klassråd - där vi disskuterade STUDENTEN! :D - och sen så hade jag även grafisk kommunikation.....


Jag åkte 15.35 bussen från Skövde mot Moholm. Jag klev av bussen i Tidan och gick till solariet. Mamma säger att jag och Madde ska sola minst 2 gånger i veckan nu fram till studenten ^^ Jag hoppas hon betalar det ;) Jag har inte pengar till det så (A) Men men, får väll betala tillbaka det i sommar annars :P


Nu sitter jag och väntar på att min Sockertopp Charlotte ska logga in på Skype så hon kan underhålla mig lite. :)


Imorgon blir det bowling med släkten på Arena i Skövde :) Kommer ha med mig kameran så det kommar att komma upp massa bilder :D


Puss och kram på er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards