peachie

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Jannike Markebro - 12 maj 2010 12:19

...har håltimma just nu...jag sitter vid en av datorerna i Caféterian. Charlotte och Hexates spelar WC3 ^^ Jag vet inte hur man spelar det så det känns inte så lockande att spela. Charlotte har lovat att lära mig att spela LoL imorgon när hon kommer till mig...om jag nu har formaterat om min stationära dator tills dess. :P Jag väntar på att Kim<3 ska komma till skolan, men han bör vara här strax :D Han råkade försova sig i morses så han missade sin Samhällslektion. x)


Som jag sa igår så ska jag iväg och bowla med släkten idag efter skolan...kl 17.30 ska vi äta på O'Lerrys på Arena i skövde och sen så ska blir'e bowling :D

Jag slutar 14.35 så det blir en stund att fördriva på stan. x) Hoppas på att kunna träffa Robin en stund då han är i Skövde redan, tror jag i alla fall ^^ Han sa att han skulle vara inne vid 11-12 tiden någon gång... :P

Jag kommer att lägga upp bilder i kväll om jag orkar från bowlingen och kanske på Robin (om han vill va med på kort). Annars så kommer det imorgon, eller när jag nu orkar i helgen. Är ledig imorgon och på fredag då det är röd dag imorgon och fredag är det "klämdag" eller vad man nu kallar det ^^


Hoppas ni kommer att ha en bra dag :D Det kommer i alla fall jag att ha!   


Puss och kram! <3   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards