peachie

Alla inlägg under maj 2010

Av Jannike Markebro - 7 maj 2010 10:38

Kl. 9.30 vaknade jag av alarmet på klockan. När jag kom ner så sa pappa "Du behöver inte ta bussen kl. 11.15 för jag och mamma ska åka in till Skövde sen när hon har slutat vid 12.20 för att kolla på priser på gipsskivor och liknande till badrummet." Och jag svarade honom "Då var det ju onödigt att jag vaknade nu!"

Så jag bestämde mig för att jag skulle sätta mig och kolla på tv ett tag. :P Så nu sitter jag och kollar på Runaway Bride....den är väll inte den bästa filmen, men det är grymt bra! :D


Det är så att jag börjar 13.10 varje fredag och slutar 14.20 har bara en lektion på fredagar, vilket är rätt så sugit. Får åka hemifrån två timmar innan jag börjar och jag är hemma ca två timmar efter att jag slutat. :/  


Gick och la mig vid 21.00 igår kväll och somnade vid 21.30 tror jag. Så jag har sovit i ca 12 timmar i natt, vilket jag behövde. Men jag skall nog gå och duscha snart tror jag. Ska kolla på Xena först. ^^ Ikväll ska jag till Ice och fira henne, hon fyllde 18 för snart 2 veckor sedan...men hon har inte haft tid att fira det med vänner ännu..så ikväll blir det girlsnight at Ice! :D Bilder kommer imorgon när jag kommit hem från Skara, där jag och farmor ska till Skara släjddetaljer för att köpa saker så jag kan göra studentgåvor! :D


Hoppas ni får en bra dag! Så hörs vi senare.


Puss Puss! <3  

Av Jannike Markebro - 6 maj 2010 16:45

Sitter här och lyssnar på Timoteij's skiva! :D De är grymt duktiga! :P

Sitter och pratar med Ted på msn! :D Massa glad blir jag då! :D

Hoppas ni har något roligare att göra i alla fall ^^


Puss Puss <3

Av Jannike Markebro - 6 maj 2010 13:57

Tänkte ladda upp lite bilder från saker jag gjort denna vecka :P

                   

Jag och Bori fikade på Rådhuscafet i Skövde i måndags :D Jag tog en jordgubbscheesecake, Bori tog en chokladboll och vi delade på ett wienerbröd bara för att det såg så gott ut. :P


Bori lika söt som vanligt! <3


Jag och min tvillingsyster Madeleine var och kollade på skor i tisdags på Elins Esplanad i Skövde. Jag köpte dessa :D
Från min synvinkel. xP


Från sidan! :D Mig älska kilklack! :D


Helt plötsligt började det snöa! :O


Madde i snön. :P


Min ena katt - Chippen - Han gillar att krypa in i skaker så som, sovsäckar ^, papperspåsar & örngott med kuddar i. x) Han är så söt ^^ :D <3

Av Jannike Markebro - 6 maj 2010 13:26

Hejsan alla bloggläsare!


Har fått ett återfall av att blogga. Förr använde jag mig av devote.se där jag hette jannikem. Men då de tog bort mitt konto utan att förvarna om det så bestämde jag mig för att sluta. Men jag har vänner som bloggar och jag blir jämt sugen på att skriva själv när jag läser deras. Så därför tänkte jag börja blogga här ifrån bloggplatsen.

De två främsta insperationskällorna som fick mig att vilja blogga igen är

http://maeloo.blogg.se/ & http://boripeterson.bloggplatsen.se/

De blir glada om ni kollar in deras bloggar.


Men åter till mig. Skulle ha gått till skolan idag...men jag har värdens mensverk så jag orkar knapp kliva upp ur sängen förut. Så jag bestämde mig för att det blir en dag hemma. Sen så var det inte värdens bästa dag igår heller......ni kommer att få veta så småningom tror jag. Jag berättar varför när jag känner för det.


Hopaps ni har en bättre dag än mig i alla fall. Puss & Kram! <3


  

   


Lite sliten som ni ser. Usch för mensverk!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards